2016. április 16., szombat

22.rész A nagy bejelentés

Lodo szemszöge.
- Mi az, hogy Facundo nem akar tőled gyereket Alba?
- Hát azt mondta, hogy az még korai lenne, de ha megtudja, akkor tuti, hogy utálni fog engem.
- Na állj! Hány éve is vagytok együtt Facuval? - kérdeztem tőle, és felálltam a helyemről.
- Hát körülbelül négy éve három hónapja két hete egy napja, és 12 órája.
- Ha komolyan ilyen jól számolod, hogy mióta vagytok együtt, akkor meg mit parázol? Tudod mit? Felhívom Facut, hogy jöjjön ide addig te megnyugodsz és utána elmondod neki az egészet oké? - mosolyogtam rá a barátnőmre.
- Te vagy a legjobb barátnő Lodita és mindig is az maradsz.
- Nekem meg te, de Candenak egy szót se erről - elnevettük magunkat, majd csináltunk egy képet.
@LodoComello: Az újdonsült kismamával. Gratulálok Albita <3@AlbaNavarro
Gyorsan felhívtam Facut, hogy azonnal jöjjön a kórházba, különben megölöm. Na jó nem szó szerint, de képes lennék rá. Én addig Albaval indultunk el, hogy meg tudjuk őt lepni. Persze halkan, hogy ne csapjunk nagy zajt.
- Már alig várom, hogy elmondhassam Facunak, hogy terhes vagyok Facundo Gambandé Juniorral - kiabálta hangosan Alba én pedig a szájára tapasztottam a kezemet.
- Alba halkabban, a végén még ránk fognak szólni - csitítottam őt le.
- Ne haragudj csak annyira izgatott vagyok, és remélem Facu is az lesz miután elmondtam neki a jó hírt.
- Ne aggódj biztos vagyok benne, hogy az lesz. Facu nagyon szeret téged és te is őt - az egyik fal mögé bújtunk, mikor Facu megérkezett. Alba persze rögtön odaszaladt, és a karjaiba vetette magát. Persze nagyon szereti tönkretenni a meglepetéseket.
- Drágám na mit mondott az orvos? Ugye nincs komoly bajod?
- Facundo az a helyzet, hogy terhes vagyok Facundo Gambandé Juniorral - vigyorgott Alba, Facunak pedig kikerekedtek a szemei.
- Ezt most komolyan mondod? - kérdezte és jól megölelte Albat.
- Igen útban van a kis Facundo és remélem a nagy Facundo is örül neki.
- Persze, hogy örülök neki, de elég ha csak Facu Juniornak szólítjuk az sokkal jobb drágám.
- De én azt akarom, hogy Facundo Gambandé Junior legyen a neve - hisztizett Alba, mire én is odamentem.
- Srácok ezzel még ráértek a baba születéséig. Gratulálok nektek! - mondtam és mindkettőjüket megöleltem.
- Köszönjük Lodita és azt is, hogy vigyáztál Albara.
- Ugyan már a barátnőm, természetes, hogy vigyázni fogok rá mindig - rájuk mosolyogtam, majd elköszöntem tőlük. ma még úgyis találkozni fogok velük, a sajtótájékoztatón amit szerveztek. Remélem Alba is bejelenti a terhességet. Miután hazamentem bementem a házba. láttam, hogy Jeremias a lányomnak akar mesét olvasni, Mia viszont húzza a lóbőrt. én rájuk mosolyogtam és odaültem hozzájuk.
- Szia remélem nem zavarok.
- Nem Lodo dehogyis zavarsz. épp mesét olvastam Mianak, de a közepére elaludt.
- Mostanában szeret sokat aludni, és csak nehezen kel fel. Inkább mesélj, hogy vagytok anyával?
- Minden rendben van. Anyád egy kivételes és gyönyörű nő. Már tudom, hogy te kitől örökölted a szépségedet.
- Köszönöm a bókot, ez igazán kedves tőled. Egyébként anya tényleg kivételes, hiszen mindig velem volt és felkészített engem az életre.
- Aminek meg is lett az eredménye, mert egy fiatal hölgy vált belőled, és tudom, hogy ezt már rengetegszer elmondtam, de ha egy apai ölelésre van szükséged akkor én itt vagyok.
- Tudom és most tényleg szükségem lenne, egy apai ölelésre - mondtam, mire ő a karjaiba zárt. Nagyon boldog vagyok, hogy anya talált egy rendes embert maga mellé, aki még szereti is.
- Csak nem zavartam meg a pillanatot? - jött oda anyu, én pedig jól megöleltem.
- Dehogyis anyu, épp rólad volt szó.
- Jeremias mégis mit mondtál te Lodonak?
- Csak az igazat, hogy egy kivételes és gyönyörű nőt vettem feleségül akit nagyon szeretek - állt fel, és egy csókot nyomott anya szájára. Az én szám mosolyra húzódott. Nagyon jó őket ilyen boldognak látni. Érezni, hogy milyen boldogok egymással. Az utolsó pillanatban Ruggero is felbukkant, így teljes volt a család.
- Remélem nem késtem le ezt a családi pillanatot.
- Nem egyáltalán nem, sőt jó, hogy te is itt vagy bátyus - Jeremias és anyu egy ölelésre invitáltak minket, amit mi képtelen voltunk elutasítani. Ha kéne mondanom egy okot, amiért ma boldog vagyok, akkor az a családom lenne. Nem csak Diego meg a kicsik, hanem a bátyám az anyukám és az új apukám is a családom. Boldog vagyok, mikor velük lehetek. Anyuéknak indulniuk kellett dolgozni, nekünk pedig készülődni. Ruggero is hazament Mechiért és a kis Francescaért. Én pedig lefektettem Miat, és egy puszit nyomtam az arcára. Rámosolyogtam, mire két kart éreztem gyengéden a derekam köré fonódni.
- Drágám csak, hogy végre itt vagy már nagyon hiányoztál. 
- Tudom te is nekem, de el kellett még intézzek valamit a srácokkal, még a tájékoztató előtt.
- Na és mégis mi lenne az?
- Majd meg tudod ne aggódj - én kicsit lebiggyesztettem a számat, mire ő egy apró puszit nyomott rá.
- Utálom mikor titkolózol előttem.
- Drágaságom egy bizonyos fiú kérte, hogy még ne szóljak senkinek.
- Biztos Facu lesz az. Tuti be akarja jelenteni, hogy Alba terhes - a férjem erre, egy talán igen talán nem fejet vágott, mire én hozzávágtam az egyik párnát és elnevettem magamat. Miután alaposan ki párna csatáztuk magunkat elkezdtünk készülődni. Én egészen lazára vettem a figurát, ezért egy fehér ruhát vettem fel, fekete csizmával, a hajamat pedig begöndörítettem. Most kivételesen a lányok és a fiúk is külön mennek, amit a drága Sergio intézett így el. Beültünk a lányokkal a limuzinba én pedig rögtön csináltam is egy képet Mechi - ről, aki gyönyörű volt.
@LodoComello: Irány a sajtótájékoztató@MechiLambre
@CandeMolfese: Csajszikák
Miután megérkeztünk, mindenki a párjához sietett. Ekkor vettem észre azt, hogy Damien nagyon összebeszél a fiúkkal. Lehet, hogy róla beszélt délután Diego? nem volt túl sok időm gondolkodni rajta, mert az újságírók letámadtak a kérdésekkel.
- Lodovica, milyen érzés két gyermekes anyaként színpadra lépni? Igazak a pletykák miszerint közel került az egyik kollégájához Damien Lauretta - hoz? Mit szól ahhoz, hogy a férje, újra forgatni fog?
- Semmi nem változott a kicsik születése óta, ugyanúgy lépek színpadra mint eddig. Damien egy nagyon jó barátom, de semmi több. Nagyon boldog vagyok, hogy Diego is újra forgat velünk, mert így még többet lehetünk együtt. Miután minden kérdésre válaszoltunk, Alba elvette az egyik mikrofont.
- Üdv mindenkinek! Szeretném bejelenteni, hogy hamarosan megszületik az első gyermekünk Facundoval, és szerettük volna most bejelenteni ezt - a tömeg felhördült, majd ahogy az lenni szokott megtapsolták őket. Ám ami ezek után következett az tényleg igazi meglepetés volt. Megjelent ugyanis Damien a fiúk kíséretében, egy nagy csokor vörös rózsával a kezében. Tini előre tolta Macat, hogy pont szemben legyen, a feléje sétáló Damiennel. Maca teljesen lesápadt. Damien átadta neki a csokrot és letérdelt elé.
- Macarena tudom, hogy elmondtad már nekem, hogy te Jorget szereted még, de nem tudom tovább tagadni, amit érzek irántad. Szóval Macarena Miguel lennél a barátnőm?
- Te idióta azt hitem, már sosem fogod tőlem ezt megkérdezni - mondta Maca, majd felhúzta őt a földről, és megcsókolták egymást. Tehát ez volt az a dolog, amit Diego nem mondhatott el. Annyira boldog vagyok, hogy végre ők is megkapták a boldog befejezésüket. Most végre mindenki megtalálta a párját, és mind boldogok lehetünk. 

2 megjegyzés:

  1. Ahw de jó😊
    Damien nagyon cuki volt😍
    Várom már Facundo Gambande Juniort, meg a folytatást is😂
    Siess😊

    VálaszTörlés
  2. Lelketmelengető volt ez!!Ja és boldogság a négyzeten!!😊

    VálaszTörlés

Theme by Violett