2016. április 13., szerda

21.rész Újabb örömhír

Lodo szemszöge
Tegnap végre kettesben lehettem Diegoval. Oylan jó volt egy kicsit végre romantikázni. Szerencsére a bátyám bevállalta a piciket, szóval nem aggódtam. Mikor másnap reggel hazaértünk, a házban néma csend honolt. Gondoltam még biztos alszanak, ezért felmentem a szobánkba, hogy megnézhessem a kicsiket. Azonban a szoba üres volt. Se gyerekek se Ruggero. Nagyon be pánikoltam, és az egész emeletet átkutattam értük, de nem találtam meg őket. Nagyon mérges voltam a bátyámra. Nem gondoltam volna, hogy a bátyám ennyire felelőtlen lenne.
- Drágám mi a baj? - kérdezte tőlem Diego és megsimogatta a vállamat.
- Ruggero elvitte a kicsiket és ki tudja, hogy hol vannak - feleltem dühösen.
- Ne aggódj biztos elvitte őket magához. Inkább menjünk nézzük meg hogy van Mechi, úgyis egy hete, hogy nem láttuk őt.
- Igen igazad van, de Pasquarelli akkor sem ússza meg ezt a dolgot - fogtuk magunkat, és autóba ültünk. Út közben kezdtem picit lenyugodni, és már nem dühöngtem annyira. Mikor megérkeztünk, kiszálltunk a kocsiból és becsengettünk. Mikor Mechi kinyitotta nekünk az ajtót teljesen ledöbbentem. A barátnőm hasa, ugyanis kezdett kikerekedni, amit a laza szürke pólója még jobban megmutatott. A szám elé tettem a kezemet és magamhoz öleltem.
- Mechi akkor ez azt jelenti, hogy megint anyuka leszel? - kérdeztem tőle a könnyeimmel küszködve.
- Igen újra szülők leszünk.
- Lesztek? - benéztem a házba és csak akkor vettem észre, hogy Ruggero éppen a fiamat próbálja legyőzni birkózásban, de Rodrigo folyton a fejére mászott, így lehetetlennek tűnt számára a feladat.
- Kibékültünk, ráadásul, még egy csillagot is elnevezett rólam.
- Pasquarelli! - kiabáltam be az ajtón, mire a bátyám rögtön odasietett hozzánk.
- Ha a kicsik miatt vagy dühös, akkor totál megértem - én azonban magamhoz húztam és szorosan megöleltem.
- Gratulálok bátyus! Tudtam én, hogy ki fogtok békülni.
- Hát igen, nehéz ellenállni a vonzerőmnek - ezen mindnyájan jót nevettünk, majd elindultunk a stúdióba, ugyanis kő kemény táncpróba elé nézünk. Mivel hamarosan itt a Violetta Live, ezért fontos, hogy apait anyait beleadjunk. Kicsit húzós lesz, de mi a legjobb formánkat fogjuk nyújtani. Miután megérkeztünk leparkoltunk és bementünk. A kicsik is jöttek velünk, mivel már nem volt időnk arra, hogy hazavigyük őket. Persze, hogy rögtön a megérkezésünk után Alba és Cande rögtön letámadott.
- Na jó Comello azonnal velünk kell jönnöd - szólta Cande és vonszolt volna az öltöző felé, mire Alba rászólt.
- Ez igazán fölösleges Cande, nem akarom traktálni vele.
- Még, hogy nem Alba ez rá is tartozik, szóval gyerünk - mivel nem értettem semmit, ezért csak hallgattam, de végül mégis csak velük mentem. Bementünk az öltözőnkbe, és magunkra zártuk az ajtót.
- Na jó Lodo győzd meg Albat, hogy menjen és vegyen egy terhességi tesztet!
- De nem vagyok terhes hányszor mondjam még el?
- Persze, persze. Folyton sírsz meg dühös vagy, és annyit eszel mint egy ló!
- Ez egyáltalán nem igaz. nem vagyok kövér, csak megkívántam azt a sütit.
- De egymás után háromszor? Komolyan el akarsz hízni vagy mi? Különben is vigyáznod kellene a születendő gyerekedre Alba!
- Álljatok már le! Komolyan úgy viselkedtek, mint két civakodó ötéves. Ha Alba nem akar elmenni, akkor nem fog Cande ezt hagyd rá. Alba te pedig ne panaszkodj! Mindenki tudja, hogy mostanában többet eszel mint szoktál, szóval ne panaszkodj.
- Ne haragudj ránk, csak kicsit kiakadtunk. Elég feszültek vagyunk mostanság.
- Megbocsátva, feltéve ha csinálunk egy képet - ők persze rögtön rábólintottak.
@LodoComello: A legjobb barátnők a világon <3 @AlbitaNavarro@CandeMolfese
- Hé hölgyeim, ha befejezték a lelkizést, akkor nyomás próbálni! - Sergio kiáltása végigsöpört a szobán. Mi gyorsan átvettük a táncruhát, és nyomban indultunk a táncterembe. A srácok már mind ott voltak. Én a férjemhez siettem, és egy jókora puszit nyomtam az arcára.
- Ezt meg miért kaptam? - kérdezte és egy kósza tincsemet a fülem mögé tűrt.
- Miért? Már meg sem puszilhatom a férjemet?
- Nem ezért kérdeztem. El sem tudom mondani mennyire boldog vagyok melletted. Mindig mikor felkelek reggelente, csak az jár a fejemben, hogyan tehetnélek boldoggá. te vagy számomra a legfontosabb a világon. ha te nem léteznél, a világom már apró darabokra hullott volna. Boldog vagyok, hogy téged kaptalak az élettől Lodovica Comello, és szeretnélek továbbra is ilyen boldognak látni mint most.
- Csak akkor mosolygok, mikor rád gondolok és tudom, hogy szeretsz engem. mert én sosem tudtam neked megadni azt amire vágysz és ezt nagyon sajnálom - mondtam, majd a kezét elengedve kifutottam a teremből. Zokogva dőltem neki az egyik falnak, amikor lépéseket hallottam.
- Lodo minden rendben veled? - mikor felnéztem Damien barna szemeivel találtam szemben magamat.
- Igen és nem. Tanácstalan vagyok! - sóhajtottam és a térdemre hajtottam a fejem. Damien fogta magát mellém ült, és a fejemet a vállára hajtotta.
- Hé ne szomorkodj már. Egy ilyen csodás lány mint te sose szomorkodjon.
- Köszönöm, de úgy érzem rossz felesége vagyok Diegonak.
- Te mint rossz feleség? Ugyan már ne butáskodj. Nálad jobb feleséget el sem tudnák képzelni.
- Mi van veled és Macaval?
- Úgy érzem, már mindent megtettem amit meg tudtam, de ő képtelen elszakadni Jorgetól. Abba kell hagynom a próbálkozást és elismerni, hogy vesztettem.
- Nem vesztettél semmit. Tudom, hogy rá fog jönni, hogy te vagy neki az igazi.
- Ja és egyébként Mechi és Rugge most jelentették be, hogy kisbabájuk lesz újra.
- Igen tudom, ma voltam náluk és közölték velem a jó hírt. És visszatérve erre a Maca témára szerintem ne add még fel, hanem küzdj érte. Biztos vagyok benne, hogy ő is érez valamit irántad.
- Te mindig fel tudsz dobni engem. Diegonak igaza van te tényleg egy igazi földre szállt angyal vagy - én magamhoz húztam és szinte belecsimpaszkodtam. Miért van az, hogy ilyen jól tudja, hogyan lehet engem megvigasztalni? Pedig még csak nem is a pasim. Segített felállni a földről, és már majdnem újra megöleltük volna egymást, mikor Facu rohant el előttünk kezében az eszméletlen Albaval. Én persze rögtön utána siettem.
- Facu mi történt, beszélj már! - kiabáltam rá, és próbáltam tartani vele a tempót.
- Elájult. Épp az Es mi pasion koreóját gyakoroltuk, mikor megszédült és elájult. Lodo szépen kélek maradj ott vele, én túlságosan ideges vagyok. Diego is veletek megy, szóval ne aggódj.
- Ne Diego nem jöhet velünk, mert biztos utál engem.
- Dehogy utál téged - mondta és betette Albat a taxiba amit hívott. Én beültem mellé, és egy perc múlva Diego is megérkezett. Beült mellém és már indultunk is a kórházba. Út közben észrevettem, hogy Diego nagyon maga alatt van.
- Nagyon utálsz most igaz?
- Nem utállak, csak szomorú vagyok. Hogy a fenébe gondoltad, hogy nem vagy jó feleség. Te vagy az aki boldoggá teszi az életemet és feltétel nélkül szeret. Boldog vagyok melletted talán nem látod?
- De igen és mindig mindent elszúrok.
- Te vagy a legszebb és legcsodálatosabb nő az egész világon. Mindig kiáll azért amiben hiszel, és kitartó vagy. Megtiszteltetés, hogy a férjed lehetek Lodovica.
- Akkor kérlek soha ne lássalak szomorúnak mert borzasztóan rosszul esik nekem - erre egy apró puszit nyomott a számra, ami boldogsággal töltött el. Mivel elég gyorsak voltunk, tíz percen belül meg is érkeztünk. Diego a kezébe kapta Albat, és úgy vitte be. Az egyik nővért szólt az orvosnak, aki engem is ápolt mikor itt feküdtem, ő pedig bevitte az egyik vizsgálóba. Mi Diegoval idegesen vártuk az eredményeket.
- Mi van ha valami komoly baja lesz?
- Ugyan már Alba állapotát elnézve tuti, hogy egy kis Gambandé van úton az biztos.
- Te is azt gondolod, hogy Alba terhes lenne?
- Biztos vagyok benne. Láttad te mennyit eszik mostanában?
- Mit gondolsz ki adja rá a pénzt - sóhajtottam és felálltam a helyemről. A doktor is végzett ekkora.
- Mi történt doki valami komoly? - kérdezte Diego.
- Semmi komoly. Alba gyermeket vár ezért is ájult el - én elmosolyodtam és már rohantam is be a barátnőm szobájába.
- Albi gratulálok - oda futottam hozzá, és jó szorosan megöleltem.
- El sem hiszem, hogy terhes vagyok Facundo Gambandé Juniorral.
- Komolyan így fogok hívni, a kicsit? Nem lehetne egyszerűen csak Facu Junior?
- De Lodo hogy mondjam el Facunak az igazat? Ő nem akar tőlem gyereket!
FOLYTATJUK

3 megjegyzés:

  1. Miii?😍
    Ahw imádom egyszerűen imádom minden szavát😀
    Már nagyon izgulok, siess😊

    VálaszTörlés
  2. De hát Facu akarjon gyereket😂
    Amúgy a részt imádtam😍😍
    Nagyon jó lett😊
    Siess❤

    VálaszTörlés
  3. Bébibumm!Ha Facu megtudja,biztos örülni fog neki,hiába most nem akar gyereket.

    VálaszTörlés

Theme by Violett