2016. március 30., szerda

18.rész Különleges születésnap

A tegnapi nap nagyon szuper volt. Azonban a mai nap még ennél is jobb lesz. Ugyanis ma van a születésnapom. Ma lettem 25 éves. remélem ez alkalommal a többiek nem terveznek csinálni egy eltitkolt szülinapi bulit, engem pedig levegőnek nézni mint legutóbb. A mobilom rezgésére ébredtem fel. Kinyújtottam a kezemet, hogy el tudjam érni. Bekapcsoltam, és láttam, hogy valaki új képet tett fel az instagramra Gyorsan meg is lestem ki lehetett az.
@RuggePasquarelli: Felice Compleanno Sorella! Ti amo! @LodoComello
Magamban mosolyogtam egyet. Annyira aranyos volt tőle. Gyorsan kipattantam az ágyból és elkezdtem öltözködni. Gyorsan magamra kaptam a ruhákat és már rohantam is le a lépcsőn.
- Buongiorno la mia sorellina! - köszöntött a bátyám, és jól megpörgetett.
- Buongiorno Ruggero! - mosolyodtam el, és jól megölelgettem.
- Na és, hogy van ma a világ legszebb kishúga?
- Ne kényeztesd el, így is túlságosan hisztis a kis csaj - nevetett Mechi és megölelt.
- Ma elnézem neked Lambre. De legközelebb kapni fogsz.
- Boldog szülinapot kis csaj. Remélem, hogy a mai napod tökéletes lesz
- Az biztos Mechi. A mai napot semmi sem szúrhatja el.
Ma azt fogjuk csinálni, amit csak szeretnél. A mai nap csak a tiéd.
- Szóval ma az lesz amit én akarok? - sejtelmesen a bátyám égbe meredő hajára pillantottam.
- Féltem, hogy ez lesz - harapott Ruggero az ajkába. De most elmondom nemed, hogy nem vagyok hajlandó fodrászhoz menni, szóval neked kell megcsinálnod, ha mindenképpen ezt akarod ma.
- Ugye ezt te sem akarod igazán? Inkább megyek és megkeresem a srácokat. Zavaromban már azt sem tudtam, hogy mit mondhattam volna neki. Nem akarom elkeseríteni, de egyáltalán nem értek a hajvágáshoz. A konyhába mentem, ahol anya Cande és Alba segítségével reggelit készített.
- Jó reggelt! - köszöntem és beléptem a konyhába.
- Végre megjött a szülinapos lány - a lányok odasiettek hozzám, és megölelgettek.
- Na és mi készül itt? -néztem rá anyura.
- Frittata - t csinálunk. Ez egy olasz reggeli oylan mint az omlett, csak van benne zöldség, sonka meg jó sok sajt - válaszolt Alba.
- Ez jól hangzik. Már szinte érzem a számban az ízét - egy kicsit megnyaltam a számat, hogy érzékeltessem, hogy majd éhen halok.
- Kicsim a többiek kint várnak rád, szóval siess köszönni nekik - simogatta meg az arcomat anya.
- Igenis főnök - elmosolyodtam és kimentem a kertbe. Még szerencse, hogy a kicsik miatt hatalmas kertünk van. A többiek már mind az asztalnál ültek, és feltehetőleg rám vártak.
- Boldog szülinapot kicsi lány - ölelt meg Facu és megpörgetett.
- Köszönöm táncoslábú - mosolyogtam, és helyet foglaltam a többiek mellett.
- Boldog szülinapot hercegnő - nyújtott át nekem egy zacskót Samu
- Köszönöm ez nagyon kedves tőled - öleltem meg őt is, és a többieket is.
- Na és tervezel ma valamit? - kérdezte tőlem Tini.
- Igen húgi arra készül, hogy levágja a hajamat. Úgy, hogy jól nézzetek meg most, mert egy órán belül, már másképp fogok kinézni - nevetett a bátyám, és nekitámaszkodott a falnak.
- Rugge szerintem ez nem túl jó ötlet. te is tudod, hogy Lodo kezében még egy ártatlan kis olló, is életveszélyesnek tűnik.
- Ha ha nagyon viccesek vagytok mondhatom - az asztalra könyököltem és unott képet vágtam. Ha már itt tartunk, hol a fenében van a férjem?
- Nyugodj már meg Lodo biztosan mindjárt jön - próbált meg nyugtatni Jorge - én csak bosszúsan felálltam és karba tett kézzel duzzogni kezdtem - ekkor két kezet éreztem gyengéden a derekam köré fonódni. Egy kicsit elmosolyodtam, mert tudtam, hogy ki lehetett az.
- Boldog születésnapot drágaságom - a hangja olyan mély volt és halk, hogy azon nyomban elgyengültem.
- Már azt hittem megfeledkeztél rólam - biggyesztettem le a számat.
- Hogyan feledkezhetnék meg életem szerelmének a születésnapjáró? te teszed boldoggá az életemet ezt muszáj valahogy meghálálnom. Szóval estére ne csinálj semmi programot, mert a srácokkal bulizni megyünk.
- Rendben van megígérem nem lesz programom estére - erre az ajkát az enyémre tapasztotta. A srácok mind olvadoztak.
- Na jó itt az ideje, hogy csináljunk néhány képet az ünnepelttel - kiáltott fel Alba
@RuggePasquarelli: Ha még nem mondtam volna elégszer, hogy egy tündér vagy, akkor nem is fogom megtenni :D . De attól még imádlak @LodoComello
@FacuGambandé: Csakis a szülinaposnak 
@ClaraPasquarelli: Egy okot mondj, hogy nem te vagy a kedvenc gyermekem @LodoComello
- Na de anya és velem mi lesz? - vágta be a hisztit Ruggero, miután meglátta anya képét.
- Kisfiam te is tudod, hogy az értelmi szinte nem e világi, szóval adj hálát az égnek a húgodért - nevetett anya, és megölelte a bátyámat.
- Hát sajnálom, hogy meg zavarom ezt a szép pillanatot, de húgi neked most egy sürgős dolgot kell elintézned - mutatott a hajára. Na ne már azt hittem el fogja felejteni. De úgy látszik tévedtem. El kezdtem nyöszörögni, és bevonszoltam magamat a nappaliba.
- Biztos vagy benne? Még meggondolhatod magadat! - néztem kiskutya szemekkel a bátyámra.
- Teljesen biztos vagyok benne, szóval állj neki húgi.
- De mi lesz ha elszúrom, és az összes hajadat lenyírom?
- Akkor majd felveszem a fehér kalapot, amit Jorge - tól kaptam. Abban igazán észbontó vagyok - én remegve vetem kezembe a nullás gépet, és vettem egy mély levegőt. Beindítottam, majd oldalt egy kis részt levágtam a hajából. Láttam, ahogy a fürtjei a földre hullanak. Ezek után a másik oldalba is belevágtam. Végül csukott szemmel folytattam a dolgot. Mikor kinyitottam a szememet Ruggero haját oldalt szinte teljesen sikerült lenyírnom. Nagyon megijedtem és elkezdtem pityeregni. Ruggero azonnal felállt és magához ölelt.
- Sajnálom ne haragudj nem akartam tönkretenni a hajadat - szipogtam és az arcomat a vállába fúrtam.
- Te viccelsz velem? Soha nem nézett még ilyen jól ki a hajam.
- Komolyan? - ránéztem, mire elkezdte letörölni a könnycseppjeimet.
- Hát persze. De ne csak állj ott csinálj rólam egy képet - én előkaptam a mobilomat és lefotóztam.
@LodoComello: Mestermunka néha még én is meglepem magamat. Szeretlek bátyus <3 @RuggePasquarelli
Miután átöltöztem, és megcsináltam a hajamat illetve a sminkemet is, elindultunk Ruggeroval az állítólagos buli helyszínére. Egy szórakozó helyen kötöttünk ki.
- Biztos, hogy jó helyre jöttünk? - kérdeztem tőle, mire ő hevesen bólogatni kezdett.
- Gyere húgi ne félj amíg engem látsz - na ettől kicsit sem lettem bátrabb. Bementünk a terembe, ahol minden sötét volt.
- Meglepetés! - kiáltották egyszerre a srácok, én pedig kis híján szívrohamot kaptam.
- Srácok nagyon köszönöm mindenkinek - érzékenyültem el egy kicsit.
- Drágám nagyon boldog születésnapot - jött elő Diego egy tortával, amire a nevem volt írva.
- szóval ez volt a te nagy meglepetésed? - kérdeztem tőle, és egy csókot nyomtam a szájára.
- Valahogy úgy, de most fújd el a gyertyát és kívánj valamit - letette elém a tortát, én pedig elfújtam a gyertyát. Bevallom őszintén nem kívántam semmit. Mindenem meg van amire vágytam, szóval nem is kérek többet. A férjem meg is örökítette ezt a pillanatot.
@DiegoDomínguez: Szülinapi kívánság@LodoComello
Ezek után Ruggero vette át a szót.
- Húgi mi a srácokkal egy közös ajándékkal akartunk kedveskedni. Úgy, hogy írtunk neked egy dalt, ami a Mi Princesa nevet viseli remélem tetszeni fog - kacsintott rám, és a asrácok elkezdtek énekelni. A szám nagyon pörgős volt és mindenki imádta. én különös képen, hiszen ilyen ajándékot ritkán kap az ember. Ez a szülinap volt a legjobb ezt bizton állíthatom.

3 megjegyzés:

  1. Ahw fantasztikus lett:)
    Imádtam minden szavát, siess:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyszerű lett*--*
    Imádtam, nagyon siess:)

    VálaszTörlés
  3. Hú,én is ilyen szülinapot akarok!! És azt a finom frittatát de megkóstolnám!😊

    VálaszTörlés

Theme by Violett