2016. március 29., kedd

17.rész Baráti vacsora

Lodo szemszöge
Néhány nap telt el az esküvőnk óta. Furcsa, de ebben a pár napban inkább a bátyám társaságát kerestem. Diego ezt Ruggero dalának tudta be, ezért nem hozta fel ezt nekem. Hát nem egy isteni pasi? A mai napom viszont tökéletesebb nem is lehetne. Ugyanis megtudtam, hogy teljesen egészséges vagyok. Végre valahára ez is bekövetkezett. A srácoknak egyelőre még nem mondtam semmit, azt majd a ma rendezett vacsorán jelentem be. Csak anya és Jeremias tud a dologról. A vacsorát egy pizzázóban tartjuk meg, mert Ruggero kikönyörögte magának. Mechi persze totál kiakadt, ő ugyanis egy étterembe akart menni. Persze a bátyám hamar meggyőzte, szóval minden készen állt egy szuper naphoz. Ma még le kell bonyolítanunk egy próbát, mielőtt elindulunk abba a pizzázóba.
- Anyuci - hallottam meg Mia hangját. A haja össze vissza állt, és a pici kezével dörzsölgette a szemeit. Világossá vált számomra, hogy épp most kelt fel.
- Gyere kicsikém megkeressük az öcsédet, és szépen megreggelizünk - felkaptam és elindultunk a konyhába. Meglepetésemre nem Diego, hanem a bátyám reggeliztette a fiamat.
- Pasquarelli te, hogy kerülsz ide? - kérdeztem és hátulról megöleltem.
- Mechit már korán behívták próbálni, a férjed meg megkért, hogy vigyázzak Rodrigora ameddig te fel nem kelsz. De őszinte leszek veled: Nem igazán szoktam kisgyerekeket etetni.
- Na és mi van Francescaval? Talán őt nem szoktad etetni?
- Ezt inkább Mechire bízom. Ő ért is ehhez, én inkább a szórakoztatásban vagyok nagyon jó.
- Igen pont ezt szeretjük benned bátyus. Egyébként hol találtad meg Ilaira versét? - komorodtam el.
- Beszéltem apukáddal, és elmondtam neki, hogy szeretnék neked egy dalt írni, és anyutól hallottam, hogy Ilaira rengeteg verset írt. Megkértem apukádat, hogy küldje át nekem, én pedig csináltam hozzá zenét, meg itt - ott átírtam a szöveget.
- Ha tudnád milyen sokat jelentett ez nekem. Most mát biztos vagyok benne, hogy nálad klasszabb tesó nincs is a világon.
- Végre csak, hogy rájöttél milyen szuper vagyok.
- Azért csak lassan a testtel, különben keresztül megyek a fűnyíróval, azon a madárfészken ami a fejed tetején van.
- Csak azt ne! - sikította, akár egy lány, én pedig nevetésben törtem ki.
- Nyugi már megkímélem a hajadat, bár azért nem ártana megkeresned a fodrászt, hogy egy kicsit vágjon belőle, mert úgy néz ki, mint egy bárány szőre.
- A hajam úgy tökéletes ahogy van. Szóval ha megkérhetlek, akkor hagyd szépen békén.
- Szeretlek bátyus! - lebiggyesztettem a számat, és jó szorosan megöleltem.
- Én is húgica. És ugye tudod, hogy rám mindig számíthatsz? - én csak aprókat bólogattam, mire ő egy jókora puszit nyomott az arcomra. Ezt a pillanatot muszáj volt megörökíteni
@RuggePasquarelli: Húgica <3 @LodoComello
@LodoComello: Valakit nagyon szeretnek @RuggePasquarelli
Mivel már nem volt kedvem várni tovább Diegora, ezért úgy döntöttem, hogy Ruggeroval megyek. A kicsiket is vittük magunkkal, mivel így nem kell értük jönni vacsora előtt. Gyorsan felöltöztettem őket, és elindultunk. Én vezettem, mert Ruggero bevállalta, hogy szórakoztatja addig a kicsiket. Ha valamihez tényleg nagyon ért az a szórakoztatás. nem volt túl hosszú az út, így a kicsik sem nyugtalankodtak. Miután megérkeztünk, én kivettem Miát a kocsiból, míg Ruggero Rodrigot.
- Csak, hogy végre megjöttetek - kiáltott Alba, majd oda jött hozzánk.
- Muszáj volt egy kicsit szapulnom az egóját - nevettem fel és megöleltem.
- Ugye lehet velem most egy kicsit Mia - kérlelt Alba, én pedig átadtam neki a lányomat. Ruggero a nyakába vette Rodrigot és úgy mentünk a stúdióba. A srácok már mind bent voltak, és készülődtek a próbára.
- Kis tündérkém - kiáltott fel Ruggero, mikor meglátta Mechit kezében Francescaval. Köztudott, hogy Ruggero rajong a lányáért, de ez persze rendben is van így. Mechi átvette Rodrigot, akinek ő és Ruggero a keresztszülei, és átadta Ruggeronak Francescat. A bátyám alaposan megölelgette a lányát, és visszaadta Mechinek. Remélem, ha Francesca nagyobb lesz nem fogja zavarni, hogy az apja néha át megy debilbe. Fogtam magam, és átöltöztem a táncpróbához. De alig, hogy levettem a blúzomat, valaki máris simogatni kezdte a vállamat. bevallom szörnyen megijedtem.
- Drágám csak én vagyok! - szólalt meg a férjem, én pedig megkönnyebbülten sóhajtottam.
- Elárulnád, hogy hol voltál reggel? - kérdeztem és karba tettem a kezemet.
- Csak Sergioval beszéltem, hogy szívesen visszatérnék, és a következő turnén én is énekelnék.
- Ez komoly? - majd kicsattantam örömömben. Annyira boldog vagyok, hogy meggondolta magát. Magamhoz öleltem a férjemet és egy puszit nyomtam az arcára.
- A kicsik hol vannak? - kérdezte, és leült az egyik székbe.
- Mia Albaval van, Rodrigo pedig a keresztszüleivel.
- Beszéltem a pizzázó tulajával és azt mondta, legkésőbb nyolcra legyünk ott.
- Rendben, akkor megmondom a többieknek.
- Ne fáradj, majd én beszélek velük. Te csak öltözz át, és a próbán találkozunk.
- Rendben, de ne tűnj el, mert megtalállak - nevettem és átöltöztem a táncruhámba. Miután megigazítottam a hajamat is, kimentem az öltözőből, és a tánc terembe igyekeztem. Ott azonban, csak egy síró Mechit, és egy őt vigasztaló Alba - t találtam.
- Mechi mi történt szaladtam oda, és melléültem.
- Ruggero, elfogadott egy ajánlatot, egy másik sorozatban a Violetta után.
- De hát ebben semmi rossz sincsen.
- Nem érted. A forgatás egybeesik a Violetta Live - al. Ruggero nem fog velünk jönni.
- Micsoda? De még nem is biztos, hogy elfogadta.
- De igen hallottam, mikor a producerrel beszélt. Ráadásul a főszereplő lánnyal Karollal nagyon jó a viszonyuk, Ruggero egy csomó képet tett már ki kettejükről - Mechi ekkor már nem sírt, hanem szinte zokogott. Elkezdtem simogatni a hátát, mire jó szorosan átölelt.
- Mechi az a lány fiatalabb Ruggeronál nem?
- De és pont ez a baj. A fiúk a fiatalabb lányokat szeretik.
- De nem én - a hang az ajtó felől érkezett. Ekkor az említett is belépett.
- Ruggero te, hogy kerülsz ide? - törölgette Mechi a szemeit.
- Téged jöttem megkeresni. Mechi teljesen félreérted a dolgokat. Karol csupán a színésztársam semmi több. A képeket pedig a többi színész csinálta. Mi sosem voltunk kettesben. A turnéról meg annyit, hogy csak a felétől nem leszek ott. Az európai állomásokon ott leszek ne aggódj. Sose cserélnélek le senkire, szóval kérlek bízz meg bennem - egy Mechi arcába hulló tincset a füle mögé tűrt, és magához ölelte. Láttam az arcán, hogy megkönnyebbült a bátyám szavaitól. Bár nem örülök neki, hogy a bátyám nem lesz ott az egész turnén, de már felnőtt és el tudja dönteni, hogy mi neki a jó. Én Alba - val ott hagytam őket, hogy kettesben legyenek. Át mentünk a nagy terembe, ahol már Cande türelmetlenül várt.
- Hol voltatok már? - kérdezte.
- Nyugi már megjöttünk. Lassan indulhatnánk már.
- Kicsikém! - hallatszott a hang az ajtóból.
- Anyu - kiáltottam fel örömömben és megöleltem.
- Ugye nem baj, ha Jeremias és én is veletek tartunk?
- Dehogy baj. Sőt nagyon örülök, hogy jöttök. Legalább egy kicsit fiatalok között lesztek.
- Na jó csináljunk egy képet! - vetette fel az ötletet Cande
- Persze csak, ha Clara néninek is jó - nézett rá Alba csillogó szemekkel.
- Nem bánom. A lányomért és a barátnőiért mindet - mosolyodott el.
@AlbitaNavarro: Indulás bulizni! @LodoComello@CandeMolfese@ClaraPasquarelli
Miután a többiek is megérkeztek el is indultunk. Én természetesen a férjemmel és a kicsikkel mentem. Az út egy órát vett igénybe. Mikor megérkeztünk megvártuk a többieket is és bementünk. Nem volt rajtunk kívül más, mivel az egész helyet lefoglaltattuk. A pincérek köszöntöttek minket, majd helyet foglaltunk. Én Diego és Mechi mellett ültem, az ölünkben pedig a kicsik voltak. Mikor meghozták a pizzát, mindannyian elfogyasztottuk azt. A kicsikkel is megkóstoltattam és szemmel láthatólag ízlett is nekik. Megkértem Diegot, hogy egy időre vegye át Miát, amit örömmel tett meg. Én felálltam a helyemről, és megköszörültem a torkomat.
- Srácok szeretnék valami fontosat bejelenteni. tegnap voltam az orvosnál, és azt mondta, hogy teljesen egészséges vagyok - többieknek mind tágra nyílt a szemük. Férjem felállt a kicsiket pedig átadta a mellette ülő Jorge - nak.
- Drágám ezt el sem tudom hinni - mondta és felkapva jól megpörgetett. A srácok mind éljeneztek.
- De nem hinném, hogy csak nekem van bejelenteni valóm - a bátyámra néztem, aki kicsit leszegett fejjel ült a helyén. Szorongva bár de felkelt a helyéről. Mechi teljesen fal fehér lett, ezért gyengén megsimogattam a vállát.
- Srácok az a helyzet, hogy a Violetta Live turnénak, csak az első felén veszek részt.
- Ezzel mit akarsz mondani haver? - kérdezte tőle Jorge.
- Elfogadtam egy szerepet egy készülő sorozatban, a Soy Luna - ban. A forgatások egybe esnek a koncerttel, szóval nem tudom egyszerre a kettőt csinálni - mindenki némán ült, és meredt maga elé, míg nem a férjem megszólalt.
- Haver igaz ezzel most jól megleptél minket, de a barátaid vagyunk és természetesen támogatunk téged - Ruggero megkönnyebbült és Mechi is kezdte visszanyerni a színét. 
- Hé tündérke ne aggódj - kacsintott rá a bátyám, Mechinek, pedig nevethetnékje támadt. A jókedv ragadós, ugyanis perceken belül a többiek is nevetni kezdtek. A vacsora végeztével képeket is sikerült készítenünk. Még Ruggero és Mechi sem maradhattak ki.
@RuggePasquarelli: Az én Supernovám <3 @MechiLambre
LodComello: A Dinamikus Duó @RuggePasquarelli@JorgeBlanco

2 megjegyzés:

  1. Ahw fenomenális lett:)
    Oh, Rugge, miért?:"D
    Mechi meg Rugge nagyon cukik voltak, Rugget az egójával együtt imádjuk:')
    Imádtam, siess nagyon:D

    VálaszTörlés
  2. Mechi és Rugge nagyon cukik,ahogy civakodnak.Sajnálom Ruggerot,hogy elmegy.

    VálaszTörlés

Theme by Violett