2015. október 19., hétfő

8.rész- Az esküvő és a roszúllét

Lodo szemszöge.
Éppen a szobámban vagyunk és készítjük elő Albat, ugyanis ma végre ő és Facu összeházasodik. Szerencsére Mechi is haza tudott utazni, így ő is részese lehet ennek az ünnepségnek. A zenét természetesen mi fogjuk játszani. Mivel nem nagyon tudtuk mi lányok, hogy mivel álljunk elő, ezért Tini, Jorge és Die fognak énekelni. Mechi csinálta Alba sminkjét és haját, én ugyanis jobban izgultam mint ő maga. Nem értem Alba hogyan lehet ennyire nyugodt. A ruhám, egy fehér felsőből, és egy kék szoknyából állt. Facu azt kérte, hogy öltözzünk ki. Nekem ez nem volt nehéz, hiszen rendszerint ilyeneket hordok. Már majdnem kész lettünk, mikor Tini is kijött a fürdőből.
- Csajok, szerintetek melyik karkötő illik a ruhámhoz?- Kérdezte és felmutatott két egyforma piros karkötőt.
- Tini ez a két szín tök egyforma- forgatta meg Mechi a szemeit.
- Csak irigy vagy, mert sokkal jobban nézek ki nálad!- Erre Mechi bedühödött és elkezdtek egymással vitatkozni, én pedig Alba felé fordultam.
- Nem baj, hogy itt kell maradj velük?
- Ugyan menj csak, én meg leszek velük ne aggódj- Erre kisétáltam a szobámba, egyenesen Mia szobájába, mert Diego ott öltöztette a kicsiket. Kicsit megszédültem, és szinte beestem a szobába.
- Drágám jól vagy?- rohant hozzám a férjem, és elkapott mielőtt elestem volna.
- Kicsit szédülök, de fogalmam sincs miért.
- Nyugodj meg, addig ülje le, én pedig hozok neked egy pohár vizet- Én így is tettem, leültem az ágyra és a kezembe vettem Miát.
- Anyuci mi a baj?- kérdezte tőlem nagyra nyílt bociszemekkel.
- Semmi baj nincsen angyalom, csak a mami egy kicsit fáradt- Mondtam neki és egy puszit nyomtam az arcára. Diego pedig sunyiban lekapott minket. Imádja, ha titokban fotózhat le engem
@DiegoDominguez: Hercegnőim@LodoComello
Miután felöltöztettük a kicsiket is, elindultunk a buli helyszínére, ugyanis ott tartják meg az esküvőt. Én természetesen Alba tanúja lettem, míg a férjem Facu tanúja lesz. Beültettük a kicsiket a kocsiba és el is indultunk. Útközben, még mindig émelyegtem, bár fogalmam sincsen, hogy miért. Miután megérkeztünk, el is kezdődött a ceremónia. Annyira csodálatos, meghitt és romantikus volt az egész. Miután mi is aláírtuk a papírokat, Alba és Facu csókjával zárult az esküvő. Ezek után, már csak a buli volt hátra. Mivel nem tudtuk eldönteni, hogy ki kezdje az éneklést, ezért sorsot húztunk és végül Jorge dala volt az első.
- Na jó, ezt a számot, a barátnőmnek írtam, amit azért hangsúlyozik ki, nehogy Tini azt higgye róla szól a dal,
- Nem is érdekel a te hülye dalod Blanco, mert borzasztó idegesítő vagy én mondom neked- szólt rá Tini, mire Jorge inkább énekelni kezdett. A dal címe Amor en el Aire volt. Tényleg szerelmes dal volt, és látszott, hogy Alba és Facu is nagyon élvezik a dalt. Ezek után Facu vette át a szót.
- Na jó, mivel fogalmam sem volt mit vegyek nászajándékba az én imádott feleségemnek, ezért inkább idehozattam neki a kedvenc bandáját- ekkor nyílt az ajtó, és belépett rajta a Rock Bones, azonban mielőtt Alba megköszönhette volna az ajándékot, Cande ellökte magától Samut, és rohanni kezdett a szörnyen megilletődött Seba irányába.
- Jaj Seba, ha tudnád mennyire hiányoztál- szorította meg a srácot, miközben ezerrel rebegtette a szempilláját.
- Cande te is nagyon hiányoztál- mondta, majd egyszúrós pillantást vetett Samu felé. Tudniillik, hogy Samu és Seba utálják egymást, amióta Cande együtt volt Sebaval. Ezek után, a srácok Alba és Cande kíséretében elénekeltek Az Invencible című számot. Ezek után sorra jöttek a dalok, Die elénekelte a Ser quien soy dalát, amit nekem írt, és Tini is elénekelte a Quiero című saját dalát. Az idő fantasztikusan telt a srácokkal, én azonban kezdtem egyre rosszabbul érezni magamat. Szörnyen émelygett a gyomrom és apró foltokat láttam mindenütt. Ezt én inkább a fáradságnak tudtam be, ezért nem is nagyon foglalkoztam vele. Próbáltam nem erre koncentrálni, azonban elvesztettem a kontrollt a testem felett, és a szemeim lassan lecsukódtak. Mikor legközelebb felnyíltak, már a kórházban találtam magamat, a férjem pedig szorította a kezemet.Látszott rajta, hogy valami nagyon rossz dolog történt. Lassan kinyitottam a szemeimet, mire a férjem, a hasamra hajtotta a fejét.
- Drágám, csak hogy végre felébredtél- mondta és egy puszit nyomott a homlokomra.
- Diego mi történt? Miért ájultam el?
- Nem is tudom, hogyan mondjam ezt el neked szerelmem.
- De mégis micsodát? Ki vele Diego mi az amiről tudnom kéne?
- Lodo az a helyzet, hogy ismét leukémiád van
Continuará

5 megjegyzés:

  1. Noooooo:(
    Szegény lodo fantasztikus resz lett hamar kovit❤

    VálaszTörlés
  2. Mi??????
    Ne már :OO Nagyon siess❤

    VálaszTörlés
  3. Ez valami fantasztikus!❤
    Hamar kövit:)

    VálaszTörlés
  4. Szegény Lodo.Megint szembe kell néznie a betegséggel.Remélem sikerül újra legyőznie.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés

Theme by Violett